Известие

Collapse
No announcement yet.

Разчитане на диаграма от диагностика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разчитане на диаграма от диагностика

    Колеги някои може ли да ми каже за какво става на въпрос в следната диаграма която ми дадоха от диагностика,че нещо колата не ме радва много пък казват че е добре
    Attached Files
    sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
    Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г


  • #2
    Ами гледали са ти дебитомер и ламбда...
    така доколкото разбирам аз дебитомера и ламбдата са ти ок
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      Таз "диаграма" е идеална за ....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Таз "диаграма" е идеална за ....
        ако може да обясниш малко по точно ще е добре
        sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
        Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

        Comment


        • #5
          и за мен ламбдата за тез обороти добре е обогагила но за дебитомера защо са такива големи стойностите 255 кг/ч ???????????????????
          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

          Comment


          • #6
            1.8 или 2.0
            Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

            Comment


            • #7

              1. Аз до колкото разбирам от написаното, на позиция 2 и 3 са един и същ датчик ( MAF) и ако някой ми обясни защо се различават графиките ще му благодаря.
              2.Тия стойности по абцисата предполагам са секунди, и ако е е така, то ламбда сондата е доста лагава.
              3. При условие, че оборотите са постоянни (около 2800) , за къв ..... дебитомера се променя ? Предполагам че, си "играят" с педала на газта ??!!! Само , че това никъде не се види !
              Ако бяха турили една графика на положението на педала на газта , нещата щяха да са малко по-различни. !
              И накрая , но не на последно място , диагностичният модул трябва да е с много бърза комуникация към ЕЦУ-то , за да се хване дебитомер на свободна предавка. Оборотите ( в това число целият режим на двигателя) се променя толкова бързо, че стойностите , които виждаш отдавна не са вече актуални.

              Comment


              • #8
                Недейте да правите така диагностика от една диаграма бе хора. Не се знае мотора в какъв температурен режим е първо. Дали е загрял, а ламбдата дали е загряла достатъчно? Разликите в графиката на дебитомера първо, че не се четат двете данни едновременно, второ че близки напрежения могат да влизат в една и съща клетка за кг/ч. Спада в графиката на дебитомера както и каза не се знае педала как се натиска.

                Специално ламбдата и дебитомера най-добре е да се гледат в движение. На празен ход много бързо се променят режимите на работа и е по-трудно да се разбере с точност.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от napoli Покажи съобщение
                  1.8 или 2.0
                  на 2,0тс е тази диагностика
                  sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                  Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                  Comment


                  • #10
                    Я го питай сега какво значение има това?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Я го питай сега какво значение има това?

                      не разбирам колега аз ако разбирах нямаше да качвам излишни глупости тук в форума
                      sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                      Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                      Comment


                      • #12
                        Няма проблем. Според мен не може да се каже много по тази графика. Ламбдата трябва в движение и на загрял мотор 90 градуса. Какво не ти харесва на колата, че питаш?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          не ми харесва че понякога като тръгвам и дам газ до долу колата се замисля до към 3-3500оборота не е всеки път това и после тръгва като си му е реда а другото е че последното ми извънградско каране ми изхарчи около 28л бензин за 250км каране по магистала и то с 120км мах скорост и въпроса ми е да сменям ли ламбда или дебитомер засичам разхода само с пълен резервоар а предпоследното засичане на 198км долях 14л бенин това е на една и съща колонка и бензиностанция
                          sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                          Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                          Comment


                          • #14
                            Най-добре иди в някой от сервизите посочени в общия да я видят. Така от тази графика не се разбира много. Дебитомера за тези обороти дава добри стойности. Ламбдата не е умряла, но е малко няпостоянна, но не знам дали не е защото колата не е била загряла добре... много и къса диагностиката. Не е достатъчно. Просто трябва повече неща да се огледат.

                            Като се замисля бучи ли мотора?

                            П.П. Трябвало да е пуснат да се види и позицията на дросела.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 19:28.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              колата си я карам само в сервиз посочен в общия раздел
                              sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                              Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                              Comment

                              Working...
                              X